Klachtenregeling huisartsenpraktijken
Klachtenregeling huisartsen N. Wagenaar en A. van Kampen.
Waar mensen werken, worden fouten gemaakt.
Wij doen ons best u goede en professionele zorg te bieden. Vertrouwen is hierbij de basis voor een goede samenwerking. Toch kan ook wel eens misgaan, zodanig dat u daarover een klacht hebt. In eerste instantie is het de bedoeling dat u uw klacht probeert op te lossen met de betreffende medewerker.
Mocht u desondanks niet tevreden zijn over een contact met één van onze praktijken of over de bereikbaarheid, dan willen wij dat graag van u horen om dit vervolgens met u te bespreken.
U kunt dan het klachtenformulier invullen. Er wordt contact met u opgenomen door uw huisarts om een afspraak voor een gesprek met u te maken.
Wij hopen er in dit gesprek samen uit te komen. Wij kunnen dan kijken wat wij aan de serviceverlening kunnen verbeteren.
Mocht een gesprek met uw huisarts niet tot het voor u gewenste resultaat leiden, dan kunt u een brief schrijven aan de onafhankelijke Klachtenfunctionaris van de regio West-Friesland:
Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB Alkmaar
tel.: 072 – 520 83 25 (dagelijks van 9.00 tot 15.00uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Voor een klacht gericht aan de huisartsen N. Wagenaar of A. van Kampen kunt u een brief schrijven aan SKGE:
SKGE
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
tel.: 088 – 022 91 00
of vul het klachtenformulier in op de website van SKGE: Klachtenformulier website SKGE
Dokh is een afkorting voor Stichting deskundigheidsbevordering en ondersteuning kwaliteitsbeleid huisartsenpraktijken Noordwest – Nederland.
De volledige klachtenregeling kunt u vinden op http://www.dohk.nl
SKGE is een afkorting van stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
De volledige klachtenregeling kunt u vinden op: https://skge.nl